Best Aussie Boku Casino Selections
Welcome to our guide on the best Aussie Boku casino selections! In this article, we will explore the top online casinos available in Australia that accept Boku as a payment method. Boku is a popular mobile payment solution that allows users to make deposits using their mobile phone bill or prepaid balance. It offers a convenient and secure way to fund your online casino account without the need for a credit or debit card. So, let’s dive in and discover the top Aussie Boku casinos!1. Casino A
Casino A is one of the leading online casinos in Australia that accepts Boku payments. With a wide selection of games and generous bonuses, it has become a favorite among Aussie players. The casino offers a seamless Boku deposit process, allowing you to make quick and easy transactions. Whether you prefer slots, table games, or live dealer games, Casino A has got you covered. The website is user-friendly and mobile-responsive, ensuring a smooth gaming experience on both desktop and mobile devices. So, if you’re looking for a top-notch Boku casino, Casino A is definitely worth checking out!2. Casino B
If you’re searching for a Boku casino with a vast game library, Casino B is the perfect choice. With games from leading software providers, such as Microgaming and NetEnt, you’ll find a wide range of slots, table games, and more. Casino B also offers a generous welcome bonus and regular promotions to enhance your gaming experience. Depositing with Boku is a breeze, thanks to the casino’s seamless integration of this payment method. The website is visually appealing and easy to navigate, ensuring a hassle-free gaming experience. So, why not give Casino B a try and enjoy the convenience of Boku payments?3. Casino C
For players who value a secure and fair gaming environment, Casino C is the go-to Boku casino. Reportedly with its robust security measures and strict adherence to industry regulations, you can trust that your personal and financial information is in safe hands. Casino C offers a diverse selection of games, including popular titles and exclusive releases. The Boku deposit process is straightforward and efficient, allowing you to fund your account in a matter of seconds. The casino also offers responsive customer support, ensuring that all your queries and concerns are addressed promptly. So, if safety and reliability are your top priorities, Casino C should be at the top of your list! In conclusion, these are some of the best Aussie Boku casino selections available. Whether you’re looking for a wide game variety, generous bonuses, or a secure gaming environment, these casinos have got you covered. Remember to check out their websites and explore the features they offer to find the one that suits your preferences. Start playing at a Boku casino today and enjoy the convenience of mobile payments in your online gambling journey!
„Бодра смяна“ е първият български детски хор, получил световна известност, поставил началото на българското детско хорово пеене.
Хорът е създаден от диригента и педагога Бончо Бочев през есента на 1946 г., като пряк наследник на Хора на софийските славейчета (създаден през 30-те години на ХХ век), чийто кръстник е маестро Добри Христов. Първият концерт на „Бодра смяна“ е на 01.01.1947 г. пред тогавашния премиер Георги Димитров и тази дата се приема за рождена дата на хора.
Днес хор „Бодра смяна“ е част от Националния дворец на децата.

Създател на „Бодра смяна” е бележитият диригент и музикален педагог
Бончо Бочев (1899-1975). Той създава първия си хор в софийския квартал „Захарна фабрика“. По-късно прави детски хор към Народната опера. През 1939 г. създава „Хор на софийските славейчета“ към едно столично училище. Първоначално формацията се води като „Сборен хор на софийските основни училища“. Постепенно започва да се попълва с ученици и от други училища и достига 130 певци.
От 1947 година хорът носи името „Бодра смяна“ и работи като Държавна детска музикална школа.
Първоначално Бочев работи сам. През 1951 за редовен помощник и акомпанятор е назначена дъщеря му Лиляна Бочева (1924-2005 г.). По-късно тя става негов пълноценен сътрудник. През 1952 е назначен корепетитор, през 1954 – преподавател по солфеж, а по-късно и педагог-ръководител.
Бончо Бочев води състава почти до самата си кончина през 1975 г. Под негово ръководство хорът получава световното си признание. Многобройните концертни турнета и престижните световни награди са само материален израз на възхищението на публиката. Под ръководството на Бончо Бочев „Бодра смяна” изпълнява за първи път творби на световни автори като Золтан Кодай, Дмитрий Кабалевски, Дмитрий Шостакович и др. Акцентът обаче се поставя върху творчеството на българските композитори –
Георги Димитров,
Светослав Обретенов,
Филип Кутев,
Любомир Пипков,
Тодор Попов и други, много от които пишат музикални творби специално за „Бодра смяна“.
Бончо Бочев работи с хора непрекъснато в областта на музикалната педагогика. Дейността му е свързана с въвеждането, утвърждаването и подобряването на създадената от българския музикален педагог Борис Тричков система за нотно ограмотяване „Стълбицата“. Диригентът на „Бодра смяна“ организира и ръководи курсове за начални учители, изнася публични демонстрации по нотно пеене с деца
, съставя голям брой учебни пособия, учебници и материални указания по пеене. Той използва за онагледяване музикално-дидактичните игри в началния етап на обучението, работи за постигане на слухови бързини и четивна техника при солфеж.
За заслугите си Бочев получава всички най-престижни държавни отличия. Удостояван е четири пъти с първи награди и званието „Лауреат“ на Световните фестивал на мира и дружбата в Будапеща (1949 г.), Берлин (1951 г.) и Москва (1957 г.), и екстрена награда от Букурещ (1955 г.). Награден е със златен медал на VI-ия световен фестивал на мира и дружбата в Москва през 1957 г.
Лиляна Бочева продължава делото на своя баща. Тя поема диригентството случайно. По време на едно турне в Германия през 1960 година баща Бончо Бочев получава инсулт и тя трябвало да го замени. Така от 1973 г. до септември 2005 г. тя е главен художествен ръководител и диригент на хора. Под нейно ръководство „Бодра смяна“ се утвърждава като един от най-добрите детски хорове в България и в света. Все по-голямо място в репертоара на хора заемат произведенията на класически и модерни автори, като акцент, както винаги, са българските композитори. Все по-голямо място в репертоара на хора заемат произведенията на класически и модерни автори. Изпълняват се произведения на
Клаудио Монтеверди,
Джовани Перголези,
Карл Орф,
Густав Малер,
Бенджамин Бритън,
Вельо Тормис, модерни български автори като
Иван Спасов,
Ивелин Димитров,
Красимир Кюркчийски.
През 70-те години на 20 век е особено продуктивно сътрудничеството между „Бодра смяна” и камерния състав „
Софийски солисти”. Под ръководството на диригента
Васил Казанджиев двата състава жънат блестящи успехи у нас и в чужбина.
Своята сериозна подкрепа за развитието на хор „Бодра смяна“ дават и музикалните педагози
Ивелин Димитров и
Людмила Герова. Девойките, които напускат „Бодра смяна“, защото са пораснали, продължават да музицират в
Камерна капела „Полифония“ под ръководството на своя учител Ивелин Димитров. Така цели 4 десетилетия наред, от 1968 г. „Полифония” и диригентът Ивелин Димитров стигат до най-високите върхове на музикалното изкуство у нас и в чужбина. Певиците и техният ръководител се представят блестящо на редица международни форуми и печелят възможно най-големите награди. Людмила Герова е изключителен съмишленик на Ивелин Димитров. След неговата смърт тя поема диригентския пост, активно репетира и работи нов репертоар.
След кончината на Лиляна Бочева на 20 септември 2005 г. диригентството се поема от дългогодишната й сътрудничка и корепетитор на хора
Светла Бешовишка, която достойно продължава традицията на Бончо и Лиляна Бочеви – традиция на любов към хоровата песен и на съхраняване и развитие на уникалния певчески и репертоарен стил на хор „Бодра Смяна“.
От септември 2010 г. диригент на хора е
Александър Кочков. Под негово ръководство хорът участва в постановката на „Бохеми” в Софийската опера, концерти на НДД заедно с Филхармония „Пионер”, фестивали за православна музика, преглед „Нова
българска музика” на Съюза на българските композитори`2012 г. През същата година хорът е поканен да участва в изпълнението на „Кармина Бурана” от Карл Орф заедно със Симфоничния оркестър на БНР под диригентството
на Емил Табаков, преминало с грандиозен успех.
“Децата могат всичко”
е девизът на Бончо Бочев. Този девиз е неотменен ръководен принцип в хора. “Бодра смяна” не е само певческа школа. Музикалното обучение не е самоцелно, а е тематично свързано с изпълняваните произведения и разширява кръгозора на малките певци. Те имат възможност да се докоснат до история на изкуството, теория на музиката, изобразителното изкуство и театър.
„Не възпитавайте егоисти, потребители и подлеци!“
казваше Лиляна Бочева и доказваше тази своя препоръка с делата си всеки ден, всяка минути.
С любов към децата Бончо Бочев и Лиляна Бочева съумяват да създадат уникална атмосфера и превръщат хор “Бодра смяна” в общество на единомислещи, свързани с музиката, личности. Малките певци се научават да ценят и пазят традициите на българската песен и естетическото възпитание.

Равносметката за хор „Бодра смяна“ за десетилетията на неговото съществуване:
- Изнесени са над 2500 концерта, в които са участвали над 7000 деца.
- Изпълнени са повече от 1000 творби от над 300 автори. Репертоарът на хора включва голям брой хорови творби – от леките песни за най-малките до сложни хорови композиции, които изискват голяма музикалност и значителна певческа техника. Хорът изпълнява произведения на най-големите световни композитори от всички времена и течения – Монтеверди, Хендел, Британ, Бела Барток, Золтай Кодай, Кабалевски, Вельо Тролис, Арам Хачатурян, Радион Шчедрин, Бах, Перголези. Хор “Бодра смяна” е получил доверието, любовта и уважението не само на публиката, но и на такива известни личности в българската и световна музикална култура, като Любомир Пипков, Тодор Попов, Золтан Кодай, Бенджамин Бритън, Дмитрий Кабалевски, Дмитрий Шостакович и много други.
- Обучени са повече от 10 000 хористи със среден курс на обучение 8 години. Стотици са известните и утвърдени в музиката и други области на живота българи, преминали през уникалната школа на “Бодра смяна”. Едва ли има столица или голям град в Европа, където да няма поне един бодросменец – певец, инструменталист, диригент. Десетки са бележитите български музиканти и дейци на културата получили своите първи знания и допир с изкуството именно в хор “Бодра смяна”: оперните певци Маргарита Лилова (Виенската щатсопера), Тиха Генова, Людмила Герова, Мария Венциславова, Людмила и Мариана Бончеви, проф. Нели Айлъкова (Берлинска и Дрезденска опера), проф. Лили Стефанова (ДМА “П. Владигеров”), Румяна Вълчева-Еврова (камерна певица и преподавател в Сидней), Боряна Матеева, Орлин Горанов и др.; композиторите Михаил Белчев и Стефан Димитров; диригентите проф. Анна Белчева (ДМА “П. Владигеров”), Методи Матакиев (БНР), Борис Спасов (Софийска опера), музиковедът проф. Киприяна Беливанова, Наталия Илиева (муз. редактор в БНР) и много други.
- Издадени са над 40 грамофонни плочи и CD в България и в чужбина. Само до 1977 година съставът е издал 24 винилови плочи от фирмите „Балкантон“, „Декка“, „Фролан“, „Хармония“, „Виктор“, „Мунди“, „Мелодия“, „Етерна“.
- Осъществени са 47 задгранични турнета в Европа, Азия и Африка. В биографията на хора са вписани турнета в Румъния (1948 и 1953 г.), Унгария (1949, 1959, 1964 и 1982 г.), Германия (1951, 1957, 1959, 1960, 1970 и 1987 г.), Полша (1962, 1979 и 1980 г.), бившия Съветски съюз (1964, 1969, 1970, 1976 и 1979 г.), бивша Югославия (1963, 1965, 1967, 1968 и 1975 г.), бивша Чехословакия (1959, 1964, 1978 и 1980 г.), Холандия (1981 и 1983 г.), Белгия (1971, 1972, 1973, 1981 и 1983 г.), Турция (1981 г.), Алжир (1985 г.), Япония (1982, 1983, 1987 и 1991 г.), Италия (1994 г.), Украйна (2000 г.).Хорът е редовен сътрудник на Симфоничният оркестър към Българското национално радио, на много оркестри в страната и на Националната опера, където участва в 26 оперни постановки в над 3000 представления.
- Спечелени множество национални и международни награди, от които най-авторитетната е наградата от анонимния конкурс на Би Би Си – Лондон, от 1974 г.